< p>

Telefonisch contact en mail

Ten aanzien van telefonisch contact en mail werken wij als volgt:

  • Voor telefonische afspraken en voor Zoom sessies of online sessies kunt u een afspraak maken per email.
  • Email wordt altijd binnen 48 uur beantwoord.
  • Voor zeer dringende vragen en spoedgevallen kunt u ons een sms sturen, dan zullen we sneller reageren.
  • Inhoudelijke vragen dienen nader te worden geïnventariseerd, aangezien deze veelal betrekking hebben op de techniek, waarop we niet altijd direct het juiste antwoord kunnen geven.
  • We maken zakelijk gezien geen gebruik van WhatsApp en dat is om de volgende redenen:
    • We kunnen teksten en bijlagen gestuurd door WhatsApp niet archiveren in uw projectmap.
    • We raken het overzicht kwijt, dit gaat ten koste van onze servicegraad en kwaliteit.
    • De uitgewisselde informatie komt niet in ons CRM Systeem terecht, dat alle data synchroniseert met Microsoft Outlook.
  • Reguliere werktijden zijn -buitenom vakanties- van maandag tot vrijdag van 09.00 uur tot 17.00 uur.
  • Indien vakantie: dan vindt u dit ruim van te voren in de ondertekening van verzonden mailberichten.
  • Mails die u verstuurt in het weekend worden op de maandag na het weekend beantwoord.
  • Signal: vlak voorafgaand of tijdens Zoomsessies maken we -waar nodig- gebruik van de app Signal (geen WhatsApp, i.v.m. de gewijzigde protocollen in WhatsApp en de daarin gedeelde privacy(data).