Een wellnesscentre
Bereikt meer klantenbinding door klanten te voorzien van een klantenkaart vanuit de app en speciale kortingen door reserveringen vanuit de app. De app voorziet in de mogelijkheid om alle ruimtes te tonen en de ontspannen sfeer goed over te brengen door middel van foto’s en video’s. Tevens kan de app een visuele menu-kaart bevatten met alle gerechten en juices die in het restaurant kunnen worden besteld. Daarnaast bevat de app alle info over arrangementen en koppelingen met social media.
Een restaurant of horeca bedrijf
Kan klanten het volgende bieden vanuit een app:
Wisselende maandmenus
Thema avonden
Kook workshops
Impressies via foto’s en video’s
Evenementen (proeverijen)
Klantenkaart op de smartphone
Klantenkaart
Met de klantenkaart in de app sparen gasten voor leuke cadeaus of kortingen. Losse pasjes of spaarkaarten zijn niet meer nodig. De restauranteigenaar of cateraar krijgt met deze klantenkaart een duidelijk overzicht van bezoeken en bestedingen per klant. De mogelijkheid om wisselende maandmenu´s te tonen. Met gerichte acties zul je gasten vaker zien en kun je de omzet per bezoeker verhogen. Natuurlijk kunnen gasten direct vanuit de app reserveren, bellen of de route naar je restaurant plannen.
Een congres organisator
Elk congres maakt een goede start met een congres app. Die houdt bezoekers en deelnemers altijd op de hoogte. Wijzigingen komen automatisch in de app. Bezoekers kunnen 10 minuten voor een lezing automatisch een pushbericht ontvangen. Deelnemers kunnen inloggen met hun LinkedIn account en zien wie de andere deelnemers zijn en wat hun vakgebied is. Vanuit de app kunnen ze chatten en gegevens uitwisselen.
Een app voor congressen kent o.a:
Sprekers met biografieën
Plattegronden en routes
Koppelingen met Excel
Een unieke netwerkfunctie
Pushberichten volgens schema
Een sport club
Programma’s en uitslagen tonen
Routeplanners weergeven
Teamleden weergeven
Twitterfeeds weergeven
Facebookpagina’s tonen
Foto´s en video´s tonen
Sportnieuws? Is er een wijziging in teams of is een wedstrijd afgelast? Gebruikers van de app zijn direct op de hoogte. Men kan bij afgelastingen een pushbericht sturen. Deze krijgt een gebruiker direct te zien, ook als de app niet open staat. Zo weet je ook zeker dat je informatie snel bij je volgers terechtkomt.
Een muziekband
Als veel gevraagde muziekband hebben zij een druk schema met optredens in de regio. Voor zijn fans is zijn app dé manier om er altijd bij te zijn.
Deze muziekband is al jaren een vaste waarde in de regio heeft sinds kort een eigen mobiele app.
“Jullie hebben bijna 2000 volgers op Twitter, 5000+ likes op Facebook, meer dan 50 volgens op Soundcloud en enorm veel views op YouTube. En dan nu ook nog een eigen app? Waarom?
“Een app is voor ons een hele leuke, visuele manier om mijn fans van info te voorzien op een persoonlijke wijze. In de app staat al m’n social media bij elkaar. In een app
is dat exclusiever dan via de reguliere social media kanalen. In de app staan alleen onze eigen tweets en Facebookposts dus gaat alle aandacht daar ook heen.”
Wat bedoel je met een visuele manier?
“De app is heel strak en mooi vormgegeven in mijn eigen huisstijl. Ook Facebook en Twitter zijn helemaal in deze stijl. Nog mooier dan op Facebook en Twitter zelf. Dat maakt het echt persoonlijk. En m’n fans zien alle informatie in een oogopslag op hun smartphone zoals nieuwtjes en data. Ook kun je via de app clips bekijken via YouTube.”
De app heeft zelfs een shop waar je T-shirts kunt customizen en bestellen.Ik ben er erg blij mee en krijg ook enorm veel enthousiaste reacties op de app.
Verder ben ik er van overtuigd dat muziek bands er ook hun voordeel mee kunnen doen. Zij kunnen optredens weer geven en meer fans aan hun binden. ”
Branches?
De volgende branches komen in aanmerking: Horeca, Toerisme, Opleidingscentra, Grafische en media bedrijven, Muziekbranche, Sportbranche, Clubs, (alternatieve) zorgbranche, Wellness, Zakelijke branches: advocatuur, adviesbureau’s, Automotive, Drukkerijen, Reclamebureau’s, Transport, Evenementen, Bouwbedrijven en overig.